Wieringer Eilandmuseum kan mede door Microsoft weer open

Wieringer Eilandmuseum Jan Lont heeft vele aanpassingen moeten doen om op vrijdag 5 juni weer open te kunnen gaan. Voor de gasten, maar zeker ook voor de vele vrijwilligers waarop dit museum draait.

Daar zijn kosten aan verbonden, waarvoor een beroep werd gedaan op het Microsoft C-19 Response Fund. De Hollands Kroonse Uitdaging, die de taak kreeg het geld van dit fonds goed te verdelen, besliste hier positief over.

Op de foto van Wieringernieuws-fotograaf Henk-Jan Wittink ziet u Edwin Wittink van de Hollands Kroonse Uitdaging en en onze voorzitter André Lont.

Donderdag 9 mei Hemelvaartsdag en maandag 20 mei 2e Pinksterdag geopend van 13.00 uur – 17.00 uur.
Vanaf 1 mei 2024 open van 13.00 uur tot 17.00 uur op:
Vrijdag, Zaterdag en Zondag.

Vanaf 1 augustus is het lenen en inleveren van kunstwerken uitsluitend mogelijk:
1. Op maandagmorgen van 10.00 uur tot 12.00 uur
2. Na telefonische afspraak met:
Tineke Montsma T 0613381038

Evenementen bij Museum Jan Lont