Helaas ook het museum weer gesloten | Kerstwens | Mogelijkheid tot doneren

Het komt niet als een verassing. Ook sinds gisteren moet het museum haar deuren weer sluiten. Dit natuurlijk met een begrijpelijke reden; het coronavirus onder de duim krijgen.
Desalniettemin vinden wij het hartstikke jammer dat we niemand meer mogen ontvangen en al onze vrijwilligers niet meer op het museum kunnen treffen. Ook kunnen de activiteiten geen doorgang meer vinden.

Daarnaast mist het museum weer voor een lange periode een bron van inkomsten, net nu we begonnen zijn met het bouwen van onze nieuwe rijtuigen-loods en de aanleg van de “Donkerte belevingsplek”.

Daarom bieden wij de mogelijkheid om, als u het natuurlijk financieel kan dragen, een kleine bijdrage te doen aan ons museum.
Elk bedrag is welkom en we zijn altijd zeer dankbaar!
Wij hebben een ANBI-status, waardoor het ook belastingtechnisch aantrekkelijk kan zijn.
Mocht u willen doneren, kan dat via deze rekening:
Stichting Behoud Wieringer Boerderij
NL76 RAB0 0370 3487 61

Verder willen wij als bestuur iedereen een warme kerst wensen.
Ook willen wij allen een gelukkig en vooral gezond 2021 toewensen en laten we hopen dat we iedereen in het nieuwe jaar weer mogen zien!

Vanaf 1 april 2024 open van 13.00 uur tot 17.00 uur op:
Woensdag, Vrijdag, Zaterdag en Zondag.
Entree:
€ 6,00 p.p.
Museumkaart

Kinderen t/m 12 jaar gratis entree

Kunstuitleen
Vanaf 1 augustus is het lenen en inleveren van kunstwerken uitsluitend mogelijk:
1. Op maandagmorgen van 10.00 uur tot 12.00 uur
2. Na telefonische afspraak met:
Tineke Montsma T 0613381038

Evenementen bij Museum Jan Lont