De donkerte belevingsplek in aanbouw

Een aantal dagen geleden heeft Dozy B.V. op de sociale media deze foto gedeeld met de “Donkerte belevingsplek” in aanbouw. Heel toepasselijk is de foto ook in het donker genomen.

Afgelopen week heeft onze vrijwilliger Justin de Weert zijn drone certificaat gehaald en heeft hij deze beelden kunnen schieten van het museum en de omgeving.

default

Op de foto is de rijtuigen-loods in volle glorie te aanschouwen en is een glimp op te vangen van de “Donkerte belevingsplek”, tenminste, het pad er naartoe.

default

Op deze foto is rechts onder de “Donkerte Belevingsplek” te zien. Prachtige beelden en wanneer de plek gereed is zullen er nieuwe beelden volgen!

default

Hier het prachtige uitzicht naar Oosterland vanaf de Waddenzee gezien.