Ansichtkaarten “Ode aan het Landschap” verkrijgbaar bij het Museum

Hollands Kroon heeft een prachtig en uniek landschap dat in 2020 vastgelegd is op beeld, door de fotoactie ‘Ode aan het Landschap’. De fotoactie leverde maar liefst 452 ingezonden foto’s op van verschillende fotografen. Stuk voor stuk uitbeeldend waarom Hollands Kroon een ode aan het landschap verdient.

Parels in Hollands Kroon

De tien mooiste foto’s zijn toen gekozen dankzij de hulp van de initiatiefnemers achter de Facebookgroep ‘Parels in Hollands Kroon’. Deze foto’s heeft de Gemeente Hollands Kroon laten drukken op ansichtkaarten en zijn verkrijgbaar bij een aantal punten in Hollands Kroon, waaronder ons museum. De ansichtkaarten kan iedereen gratis meenemen.
De kaarten zijn te verkrijgen in ons bezoekerscentrum.

Meer informatie bij de website van de Gemeente Hollands Kroon: https://bit.ly/3x9M0bE