Nieuwe beelden met de Drone (Video) en foto’s van Ten Brinke bestratingen

Onze Justin is de afgelopen dagen weer met de drone over het museum gevlogen en heeft weer een mooi tal beelden kunnen schieten. Dit keer ook een filmpje en wat beelden van Ten Brinke Bestratingen.
De drone mocht hij gebruiken van zijn werkgever Eric Doorman van ingenieursbureau CI-Engineers.

Een beeld op de nieuwe “Donkerte Belevingsplek”
Hier het bovenaanzicht
Hier een prachtig achteraanzicht met beeld op de Waddenzee
Gelijk even een plaatje geschoten van de nieuw Rijtuigen-loods in volle glorie.

Ook heeft Ten Brinke bestratingen op hun Facebookpagina een aantal leuke foto’s geplaatst van de bouw van de Donkerte Belevingsplek en het pad er naartoe. Deze foto’s hebben zij in begin april gemaakt en staan mooi in contrast met de huidige stand van zaken. De vorderingen zijn zo goed te zien. We kunnen niet wachten tot we iedereen weer veilig fysiek mogen ontvangen om te gaan genieten van deze mooie donkerte belevingsplek.

En dan hierzo de video! Justin gaat nog oefenen om nog mooiere beelden te kunnen schieten en is al met meerdere projecten bezig op dit gebied, dus er komt zeer waarschijnlijk in de toekomst nog meer bij….

Museum
Goede Vrijdag 29 maart, zaterdag 30 maart en 1e Paasdag 31 maart en 2e Paasdag 1 april open van 13.00 uur – 17.00 uur.
Vanaf 1 april 2024 open van 13.00 uur tot 17.00 uur op:

Woensdag, Vrijdag, Zaterdag en Zondag.
Entree:
€ 6,00 p.p.
Museumkaart

Kinderen t/m 12 jaar gratis entree

Kunstuitleen
Vanaf 1 augustus is het lenen en inleveren van kunstwerken uitsluitend mogelijk:
1. Op maandagmorgen van 10.00 uur tot 12.00 uur
2. Na telefonische afspraak met:
Tineke Montsma T 0613381038

Evenementen bij Museum Jan Lont