De dag van het Wad – We doen weer mee!

Naast de “Nacht van het Wad” is er natuurlijk ook een “Dag van het Wad”. Nu we weer open mogen na de maanden van sluiting gaan we deze natuurlijk weer organiseren bij het museum. Op zaterdag 26 juni vanaf 13.00 is het museum geopend om de Dag van het Wad te vieren.

We gaan die dag gezellig met elkaar een workshop “Schelpen schilderen voor jong en oud” volgen. Vanwege de maatregelen doen we dit in groepen van 8 personen per tijdslot. Een tijdslot is 30 minuten. Natuurlijk hopen we dit buiten in het zonnetje te kunnen doen!

De kinderen vinden het prachtig!

De eerste schelp is natuurlijk gratis en daarna kosten ze een euro per stuk.
Voor de entree van het museum worden de gebruikelijke toegangskosten gerekend van €5,00 p.p. (Kinderen t/m 12 gratis). Dit is inclusief een kopje thee, koffie of limonade.

Het is ook mogelijk om gratis aan de activiteit mee te doen zonder naar het museum te gaan.

Daarnaast is dit natuurlijk een uitgelezen kans om onze nieuwe rijtuigen-loods en donkerte belevingsplek te aanschouwen.

Wij hopen jullie allemaal weer te mogen ontvangen op ons prachtige museumterrein.

Tot zaterdag 26 juni!

Goede Vrijdag 29 maart, zaterdag 30 maart en 1e Paasdag 31 maart en 2e Paasdag 1 april open van 13.00 uur – 17.00 uur.